Mgr. Běla Besserová
Metodik prevence pro II. stupeň, učitelka
- Konzultační a poradenská činnost pro žáky a jejich rodiče v oblasti prevence rizikových jevů chování.
- Příprava a realizace Minimálního preventivního programu pro II. stupeň.
- Spolupráce s příslušnými odborníky.
- Práce s třídními kolektivy zaměřená na zlepšování vztahů.
- Spolupráce s třídními učiteli i ostatními členy školního poradenského pracoviště při řešení aktuálních problémů třídních kolektivů.
- Sledování rizik vzniku a projevů rizikových forem chování ve škole a návrh možností jejich řešení.
Mgr. Jana Zemková
Výchovný poradce pro I. stupeň, vedoucí ŠPP
-
Pomoc při řešení konfliktních problémů ve škole.
-
Spolupráce s dalšími odborníky - SPC, PPP, SPC Demosthenes.
-
Koordinace péče o žáky s poruchami učení a chování (o žáky s PO, IVP a PLPP).
-
Sledování žáků s neprospěchem a ve spolupráci s ostatními vyučujícími hledání způsobů řešení tohoto problému.
-
Sledování žáků nadaných a talentovaných ve spolupráci s ostatními vyučujícími.
Monika Longinová
Výchovný poradce pro II. stupeň, karierní poradce
Konzultační hodiny každou středu od 10:00 do 11:40. V jiný čas pouze po dohodě.
-
Kariérní poradenství - pomoc při volbě povolání, konzultace pro žáky i jejich rodiče.
-
Pomoc při řešení konfliktních problémů ve škole.
-
Spolupráce s dalšími odborníky - SPC, PPP, SPC Demosthenes.
-
Koordinace péče o žáky s poruchami učení a chování (o žáky s PO, IVP a PLPP).
-
Sledování žáků s neprospěchem a ve spolupráci s ostatními vyučujícími hledání způsobů řešení tohoto problému.
-
Sledování žáků nadaných a talentovaných ve spolupráci s ostatními vyučujícími.
Mgr. Petra Slunéčková
Metodik prevence pro I. stupeň
- Konzultační a poradenská činnost pro žáky a jejich rodiče v oblasti prevence rizikových jevů chování.
- Příprava a realizace Minimálního preventivního programu pro I. stupeň.
- Spolupráce s příslušnými odborníky.
- Práce s třídními kolektivy zaměřená na zlepšování vztahů.
- Spolupráce s třídními učiteli i ostatními členy školního poradenského pracoviště při řešení aktuálních problémů třídních kolektivů.
- Sledování rizik vzniku a projevů rizikových forem chování ve škole a návrh možností jejich řešení.